Dodací doba se díky nadcházející Vánoční sezoně prodlužuje. Opravdu již expedujeme postupně. Na e-shopu je uvedena dostupnost každého produktu. Většina zboží je s dodáním do 14.12.2021. Nějaká Utukutu jsou ale k dodání až na leden 2022. Kontrolujte si tedy prosím dostupnost. Děkujeme za pochopení a podporu.

Returns and complaints

VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud se vám Vaše Utukutu nezamlouvá nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nepoužité, zabalené nejlépe v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání.

Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku prosím odešlete na adresu Utukutu s.r.o., Hůlkova 683, Praha 198 00.

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu Utukutu s.r.o., Hůlkova 683, Praha 198 00.

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte Utukutu upravit podle vlastních požadavků, např. vlastním gravírováním nebo nestandartní barevností.

 

Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ZDE.

Kompletní znění Obchodních podmínek najdete ZDE.

 

 

REKLAMACE

Pokud má Vaše Utukutu nějakou závadu, je možné jej za určitých podmínek reklamovat.

Reklamace se řídí podle Obchodních podmínek, konkrétně bodu 7. REKLAMACE A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.

Pokud chcete zboží reklamovat, prosíme vás o zaslání vyplněného Reklamačního protokolu níže, společně s fotografií závady, na e-mailovou adresu uvedenou v protokolu. Následně se s vámi spojíme a domluvíme nejvhodnější způsob řešení.

 

Reklamační protokol pro zaslání reklamace naleznete ZDE.